معرفی رسمی Galaxy Tab 2 سامسونگ 10‪.‬1 اینچی
FN
Information tecnology
یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 16:47 :: نويسنده : Alireza

معرفی رسمی Galaxy Tab 2 سامسونگ 10‪.‬1 اینچی در MWC
 

اگر به خاطر داشته باشید، یکی دو هفته پیش بود که گلکسی تب دو ۷ اینچی سامسونگ را در معرفی کردیم و از علاقه ویژه این شرکت به تبلت های هفت اینچی صحبت کردیم. اما حالا سامسونگ برای کنفرانس جهانی موبایل (MWC) با تبلتی در ابعاد جدید وارد گود شده و امروز رسما تبلت ۱۰.۱ اینچی خود را رونمایی کرد.
صفحه نمایش این تبلت از نوع LCD و رزولوشن آن 1280 در 800 پیکسل خواهد بود. گلکسی تب دو به پردازنده یک گیگاهرتزی دو هسته ای، یک گیگابایت رم، بلوتوث نسل سوم، دوربین جلو VGA و دوربین عقب ۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. این تبلت ۱۰.۱ اینچی دارای یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری است که در مقایسه با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تبلت های هفت اینچی سامسونگ گزینه مناسبی به نظر می رسد.
سیستم عامل Galaxy Tab 2 اندروید 4‪.‬0 بستنی حصیری با رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ است و در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته هر دو مدل تا ۳۲ گیگابایت حافظه میکرو SD را پشتیبانی می کنند. فروش این تبلت از ماه مارس در انگلیس آغاز خواهد شد، اما در خصوص قیمت آن هنوز خبری در دست نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • هک،ویروس
  • دانلود نرم افزار
  • ++c
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FN و آدرس fn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 2284
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1