FN
Information tecnology
یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 17:2 :: نويسنده : Alireza

سن دیسک توانسته است با توسعه چیپ های جدیدش بالاخره عضویت ویژه در باشگاه ۱۲۸ گیگابایتی ها را به دست آورد. البته چندان هم ساده از پس غولی همچون زوج اینتل‪/‬میکرون بر نیامده و برای پشت سر گذاشتن آنها به همراهی شریک تجاریش (توشیبا) در حافظه های جدیدشان به جای سلول های ۲۰ نانومتری، از نمونه های ۱۹ نانومتری استفاده کرده اند.
علاوه بر این، سن دیسک توانسته در کنار کاهش اندازه دیسک های ۱۲۸ گیگابایتی جدیدش، از تکنولوژی X3 یا سه بیت در آنها استفاده کند. اغلب حافظه های فعلی تنها دو بیت اطلاعات را در هر سلول جای می دهند. یعنی این کار سن دیسک به معنی چپاندن مقدار بیشتری اطلاعات در تعداد کمتری سلول، مصرف کمتر سیلیکون، صرفه جویی بیشتر، حافظه ارزان تر و گیک های خوشحال تر است!
جیم هندی، تحلیل گر، تخمین می زند در حافظه های نسل سه بیتی احتمالا قیمت هر گیگابایت به کمتر از ۲۸ سنت برسد، که در مقایسه با ۳۵ سنت برای محصولات اینتل‪/‬میکرون تفاوت قابل ملاحظه ای است.

یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 17:0 :: نويسنده : Alireza

هر چند ممکن است شما هم مثل ما از تکرار شدن اسم گلکسی روی تمام تلفن ها و تبلت های سامسونگ خسته شده باشید، اما این تلفن جدید سامسونگ که ساعتی پیش در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلون معرفی شد، دارای یک پروژکتور است که می تواند تصاویر اچ دی را تا سایز ۵۰ اینچ با روشنایی ۱۵ لومن روی پرده یا دیوار بیاندازد.
یک اپلیکیشن اختصاصی برای تلفن Galaxy Beam نوشته شده که به کاربر اجازه می دهد تصاویر و ویدیو را از پروژکتور تلفن پخش کند. ضمن اینکه امکان پخش بازی ها نیز روی پروژکتور ۵۰ اینچی وجود دارد! تصورش را بکنید، می توانید بازی های اندروید محبوب تان را به جای نمایشگر کوچک ۴ اینچی روی دیوار بیاندازید و در اندازه ۵۰ اینچی بازی کنید.
خود تلفن دارای پردازشگری دو هسته ای 1GHz با اندروید 2.3 است. نمایشگر هم 4 اینچی و WVGA به حساب می آید. باطری هم 2000mAh است.
تلفن Galaxy Beam با ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم! ارایه می شود (این عدد به نظر غیر عادی می آید اما فعلا سامسونگ چنین اعلام کرده اما شاید اشتباه تایپی وجود داشته باشد) امکان اضافه کردن حافظه از طریق ورودی میکرو اس دی نیز تا ۳۲ گیگابایت وجود دارد.
دوربین های این تلفن هم شامل یک ۵ مگاپیکسلی و یک ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو است و قابلیت فیلم برداری به صورت 720p وجود دارد.
سامسونگ هنوز چیزی در مورد قیمت و زمان ارایه به بازار این تلفن اعلام نکرده است.

یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 16:52 :: نويسنده : Alireza


 

بر اساس اخباری که سایت iMore به دست آورده، اپل در حال آماده سازی برای تغییر شکل ورودی شارژر تلفن های iPhone است. در صورت صحت این خبر، تغییر بزرگی در معماری کلیه دستگاه های شرکت اپل در راه است.
شرکت اپل همواره تمایل عجیبی برای کوچک کردن حجم لوازم الکترونیکی مورد استفاده در دستگاه های خود جهت جای دادن تعداد بیشتری از تکنولوژی ها داشته است. این مساله را میتوان از استفاده این شرکت از میکروسیم ها به جای سیم کارت های معمولی، انتقال آنتن موبایل ها از داخل دستگاه به دور بدنه محصول، عدم استفاده از کارت های SD و بسیاری از بهبود های انجام گرفته بر روی برد این دستگاه ها بخوبی مشاهده کرد.
داستانی در مورد استیو جابز بنیانگذار اپل وجود دارد که میگوید او روزی یک نمونه اولیه آیپاد را به درون یک آکواریوم انداخت. مسلما آب در داخل آن نفوذ کرد و حباب های هوایی از درون آیپاد غرق شده بیرون آمد. او گفت "ببینید. اینها حباب های هوا هستند. یعنی ما هنوز این داخل فضای خالی داریم. کوچک ترش کنید!"

زمانی که اپل سوکت های 30 پین را به عنوان پایه انتقال شارژ و دیتا برگزید، هنوز تکنولوژی هایی مثل iCloud، Air play و Bluetooth 4.0 توسعه نیافته بودند. بنابر این بار سنگین انتقال کلیه اطلاعات بر روی این سوکت بود.

30pin2_narenji.jpg

اما امروزه پشتیبان گیری از اطلاعات به سادگی با iCloud امکان پذیر است. Wifi Sync میتواند حجم بزرگی از اطلاعات را انتقال دهد. تصاویر و ویدئو ها را نیز جهت پخش در تلویزیون به سادگی میتوان به صورت بی سیم به Apple TV منتقل نمود.
بنابر این زمان آن رسیده که مقداری از این بار سنگین انتقال اطلاعات از دوش سوکت 30 پین برداشته شود. پس میتوان این سوکت را کوچک تر نمود تا جای بیشتری برای تکنولوژی های جدید تر باز شود و دستگاه های نیز امکان کوچک تر شدن پیدا می کنند.
اپل نیز نشان داده است که ترسی از فتح مرز های جدید ندارد. بنابر این شاید مرز جدید آنها چیزی به نام Micro dock connector باشد.

 

یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 16:47 :: نويسنده : Alireza

معرفی رسمی Galaxy Tab 2 سامسونگ 10‪.‬1 اینچی در MWC
 

اگر به خاطر داشته باشید، یکی دو هفته پیش بود که گلکسی تب دو ۷ اینچی سامسونگ را در معرفی کردیم و از علاقه ویژه این شرکت به تبلت های هفت اینچی صحبت کردیم. اما حالا سامسونگ برای کنفرانس جهانی موبایل (MWC) با تبلتی در ابعاد جدید وارد گود شده و امروز رسما تبلت ۱۰.۱ اینچی خود را رونمایی کرد.
صفحه نمایش این تبلت از نوع LCD و رزولوشن آن 1280 در 800 پیکسل خواهد بود. گلکسی تب دو به پردازنده یک گیگاهرتزی دو هسته ای، یک گیگابایت رم، بلوتوث نسل سوم، دوربین جلو VGA و دوربین عقب ۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. این تبلت ۱۰.۱ اینچی دارای یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری است که در مقایسه با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تبلت های هفت اینچی سامسونگ گزینه مناسبی به نظر می رسد.
سیستم عامل Galaxy Tab 2 اندروید 4‪.‬0 بستنی حصیری با رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ است و در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته هر دو مدل تا ۳۲ گیگابایت حافظه میکرو SD را پشتیبانی می کنند. فروش این تبلت از ماه مارس در انگلیس آغاز خواهد شد، اما در خصوص قیمت آن هنوز خبری در دست نیست.

شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 18:2 :: نويسنده : Alireza

Need For Speed The Run

Need For Speed The Run

بازی با فرمت جاوا

بازی زیبا و جذاب Need For Speed The Run : این بازی با فرمت جاوا و در ۳ سایز تصویر عرضه شده است. امید است با دریافت و استفاده بازی لذت ببرید.

دانلود Need For Speed The Run
2129.22 کيلوبايت

شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 17:59 :: نويسنده : Alireza

بازگردانی SMS ها Undo SMS v1.1

بازگردانی SMS ها Undo SMS v1.1

_ اندروید

نرم افزارUndo SMS، همان بخش message گوشی شما خواهد بود ولی با یک تنظیم اضافه که بسیار کاربردی نیز می باشد. با کمک این نرم افزار، بعد از نوشتن SMS، یک کلید Undo در بالای صفحه نمایش ظاهر میشود. اگر به طور ناخواسته دست شما به دکمه ارسال برخورد کند میتواند ارسال آن را به سرعت Cancel کنید. دکمه Undo همیشه در دسترس خواهد بود.

دانلود بازگردانی SMS ها Undo SMS v1.1
1587.6 کيلوبايت

شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 17:55 :: نويسنده : Alireza

مدیریت بر باتری PowerMax Full v1.6.8

مدیریت بر باتری PowerMax Full v1.6.8

_ اندروید

  نرم افزار کاربردی PowerMax Full به شما کمک میکند تا از باتری خود استفاده بیشتری بکنید. این نرم افزار، با تعمیر مشکلات سیستمی، و چک کردن هر روزه آن، کمی باعث بهبود مصرف باتری میشود. همچنین مقدار مصرف انواع تم ها و لایو والپیپر ها را نیز کنترل میکند و در صورت مصرف بیش از حد توسط این نرم افزار ها، به شما اخطار خواهد داد.

دانلود مدیریت بر باتری PowerMax Full v1.6.8
849.88 کيلوبايت

شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 17:54 :: نويسنده : Alireza

اندروید 5 با قابلیت سوئیچ بین دو سیستم عامل مختلف

 
گروه خبری GSM: گوگل اندروید ۴ را در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۱ رونمایی کرد  و اندروید ۳ را در فوریه ۲۰۱۱ و پیش‌تر نیز اندروید ۲.۳ را در ۶ دسامبر ۲۰۱۰ رونمایی کرد و بر اساس گزارشات مختلف باید در نیمه دوم سال جاری میلادی نیز شاهد اندروید ۵.۰ با کد رمز Jelly Bean باشیم.

گوگل چرخه‌ای ۶ تا ۸ ماهه برای ارائه نسخه جدید سیستم‌عامل خود در نظر گرفته اما خب سرعت به‌روز رسانی تلفن‌های همراه به سیستم عامل جدید بسیار کند‌تر است.

به گزارش فارنت، از ابتدای عرضه اندروید ۴، گوگل اعلام کرد که قصد تلفیق سیستم عامل اندروید در تبلت و تلفن‌های همراه هوشمند را دارد و از این رو باید اندروید ۵.۰ را یک سیستم‌عامل برای هر دو دسته تبلت و تلفن‌های همراه بدانیم.

البته گزارش‌های عجیب و غریب‌تری نیز منتشر شده مبنی بر اینکه اندروید ۵.۰ دارای قابلیت    Dual Boot و یا همان دو سیستم عامل خواهد بود و فروشندگان دستگاه‌ها خواهند توانست بر روی دستگاه خود به عنوان مثال ویندوز ۸ و اندروید ۵ را با هم داشته باشند و یا اینکه می‌توانند تنها به انتخاب یکی از دو سیستم عامل بپردازند.

در این حالت قابلیت سوئیچ بین دو سیستم عامل برای کاربران بدون نیاز به خاموش کردن یا راه‌اندازی دوباره دستگاه نیز وجود خواهد داشت.

البته این اخبار بسیار عجیب بوده و شاید تمایل گوگل را برای وارد شدن به حوزه رایانه‌های شخصی نشان می‌دهد و البته این کار ابتدا به اجازه مایکروسافت نیاز دارد و حتی گوگل باید سلیقه کاربران خود را نیز در این مورد در نظر بگیرد.

مایکروسافت: نرم افزارهای x86/x64 روی تبلت های ARM ویندوز 8 اجرا نمی شود!




ادامه مطلب ...
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:ویندوز 8 , لوگو ویندوز 8, :: 17:34 :: نويسنده : Alireza

مایکروسافت مشغول ساخت یک ویندوز متفاوت و بزرگ است و حالا زمان اش رسیده که یک لوگوی جدید هم برای ویندوز 8 داشته باشیم. آنها در وبلاگ رسمی شان گفته اند که اسم محصول ما ویندوز است. پس چرا لوگوی آن شبیه پرچم بوده؟

windows-8-logo-big_narenji.jpg



ادامه مطلب ...
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 17:57 :: نويسنده : Alireza

صدای بلند تر Volume+ (Sound Boost) v1.8.0.6

_ اندروید

شاید بتوان نرم افزار Volume+ Sound Boost را یک هک جدید برای اندروید در نظر گرفت. این نرم افزار با دستکاری کردن EQ به صورت حرفه ای، صدای گوشی شما را تقویت خواهد کرد. البته به طور قطعی نمیتوان گفت که روی تمام گوشی ها جواب خواهد داد. برای مثال این برنامه ابتدا به پردازنده ۱۲۰۰ مگاهرتز نیاز دارد.

دانلود صدای بلند تر Volume+ (Sound Boost) v1.8.0.6
125.04 کيلوبايت

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:بررسي تخصصي galaxy R, :: 17:53 :: نويسنده : Alireza

به علت حجم بالا توصيه ميكنيم براي مشاهده از اينترنت پر سرعت استفاده كنيد



ادامه مطلب ...
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 17:39 :: نويسنده : Alireza

قیمت لوازم جانبی گوشی دو برابر شد

25/11/1390
 مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه از افزایش قیمت ۵۰ درصد انواع هندزفری و هدست بلوتوث در کشور خبر داد.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:galaxy,galaxy tab2,galaxy tabII,گلكسي تب 2,سامسونگ,تبلت, :: 17:33 :: نويسنده : Alireza

 

سامسونگ گلکسی تب 2 رسم معرفی شد + عکس

25/11/1390
 

 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها
  • هک،ویروس
  • دانلود نرم افزار
  • ++c
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FN و آدرس fn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 2260
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1